top of page

Algemene voorwaarden

​

Deze algemene voorwaarden zijn van kracht voor alle diensten aangeboden door CRE'ART en voor alle gesloten overeenkomsten met klanten. Deze voorwaarden zijn beschikbaar op de website en in het salon. Door gebruik te maken van diensten en/of de website van CRE'ART stemt de klant in met deze voorwaarden. CRE'ART behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen, met inachtneming van reeds bestaande overeenkomsten.

​

Overeenkomst

Een overeenkomst met CRE'ART komt tot stand wanneer de klant een behandeling aanvraagt en CRE'ART bevestigt dat de behandeling zal worden uitgevoerd. Afspraken kunnen worden gemaakt via de website, Instagram of via mail en worden bevestigd via e-mail.
CRE'ART behoudt zich het recht voor om geplande afspraken te wijzigen. De klant wordt tijdig op de hoogte gesteld, zonder recht op enige vergoeding.

​

Betalingen en afspraken

Voor elke afspraak is de klant een voorschot verschuldigd, te betalen via de website na het maken van de afspraak. Bij niet-betaling binnen 48 uur wordt de afspraak geannuleerd.
Voorschotten worden online betaald via de website. CRE'ART behoudt zich het recht voor om voorschotten in te houden bij no-shows of annulaties binnen 48 uur.
Annuleringskosten zijn van toepassing bij last-minute annuleringen zonder voorschot.

​

Afspraken kunnen tot 24 uur voor de behandeling worden geannuleerd of verplaatst. Annulaties of wijzigingen kunnen doorgevoerd worden via de bevestigingsmail van de geboekte afspraak. Voorschotten worden niet terugbetaald en worden verrekend met een nieuwe afspraak. Een voorschot blijft één jaar geldig. Bij het niet opdagen of annuleren van last minute afspraken, waarbij geen voorschot werd aangerekend, is een annuleringskost ter waarde van het voorschot van de behandeling verschuldigd.

​

Indien binnen de 24 uur voor de geplande afspraak wordt geannuleerd of verplaatst, behoudt CRE'ART zich het recht om de volledige behandeling aan te rekenen. 

​

Indien de klant te laat komt op de afspraak, heeft CRE'ART het recht de behandeling aan te passen of in te korten zonder de volledige kostprijs van de behandeling te verminderen.

Bij het niet opdagen voor de gemaakte afspraak, behoudt CRE'ART zich het recht om de volledige behandeling aan te rekenen. Bij het herhaaldelijk voorvallen van een no-show, heeft CRE'ART het recht om nieuwe afspraken te weigeren.


Klantverantwoordelijkheden

De klant moet CRE'ART informeren over specifieke wensen en alle benodigde informatie verstrekken voor een goede uitvoering van de overeenkomst.
Klanten moeten tijdig aanwezig zijn op de afspraak, bij voorkeur 10 minuten voor de afspraak. Bij laattijdige aankomst behoudt CRE'ART zich het recht voor de behandeling aan te passen en het volledige bedrag in rekening te brengen.

​

Klanten mogen één persoon meebrengen, die moet wachten in het salon. Buggy's zijn niet toegestaan in de werkzone.

​

Privacy en fotogebruik

Bij het boeken van een afspraak stemt de klant er automatisch mee akkoord dat foto’s kunnen worden genomen voor en na de behandeling. Indien de klant dit niet wenst dat een foto gepubliceerd wordt, dient dit uitdrukkelijk gemeld te worden.

​

Aansprakelijkheid en klachtenprocedure

CRE'ART wijst aansprakelijkheid af voor schade, zowel direct als indirect, die voortvloeit uit het gebruik van haar diensten, onbeschikbaarheid van de website, onjuiste informatie, of product fouten.


De klant is aansprakelijk voor schade door hun toerekenbare tekortkoming. CRE'ART behoudt zich het recht om een schadevergoeding te eisen voor schade aan meubilair, apparatuur of producten.

​

De klant erkent dat de huid na behandeling kan reageren, en CRE'ART aanvaardt geen aansprakelijkheid, vooral niet als de klant afwijkt van geadviseerde producten, thuiszorginstructies niet opvolgt, of producten anders gebruikt dan voorgeschreven.


Klachten met betrekking tot diensten dienen binnen 5 dagen na het incident aangetekend te worden ingediend.


Bij gegrondheid van een klacht over een behandeling zal CRE'ART de behandeling opnieuw uitvoeren of het aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk terugbetalen. CRE'ART behandelt klachten zo snel mogelijk. Indirecte en/of bijkomende schade wordt niet vergoed.
 

Prijzen, betalingstermijn en sancties

CRE'ART vermeldt op verzoek alle prijzen van behandelingen en producten, inclusief 21% BTW.


Betaling dient direct na behandeling of aankoop te geschieden. Bij uitgestelde betaling geldt een termijn van 8 dagen na factuurdatum. Bij niet-betaling binnen deze termijn wordt een rente van 10% per jaar en een schadevergoeding van 10% van het factuurbedrag, met een minimum van 100 €, toegepast.
Bij niet-betaling worden alle facturen onmiddellijk opeisbaar, en CRE'ART heeft het recht verdere geplande behandelingen te annuleren zonder vergoeding.


Cadeaubonnen

Cadeaubonnen zijn twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Na vervaldatum kan de bon niet meer worden verlengd. Cadeaubonnen zijn bruikbaar voor behandelingen of producten, tenzij anders vermeld. CRE'ART is niet verantwoordelijk voor gestolen of verloren bonnen. Bij annulering van een afspraak binnen de 24u wordt het voorschot op de cadeaubon verminderd.

CRE'ART

-by Pauline-

Follow:

Ronsaardbekestraat 79, 8000 Brugge

All rights reserved. ©2023 by CRE'ART  |

BE1002654653

bottom of page